Marcus, ditt vanskötta slitage till kastanjettstoppning.
Det kan inte ha undgått någon att det fanns de som snarkade avsevärt mer och högre än övertecknad. Hacka på dessa kandelaberlunsar istället.
För övrigt snarkar jag bara när jag sover "på örat" eller vilar middag. Det är bara då jag kan slagga i ryggläge så jag lovar att hålla mig nyk.. MEN!!
Vafan höll jag precis på att skriva??????????
För övrigt har jag svårt att se nåt annat än att JAG ÄR PÅ!!
Det gäller såklart både 21/3, Eda och ritualbukkaken som vi alltid bjuder våra nya prospects på.
Det kan inte ha undgått någon att det fanns de som snarkade avsevärt mer och högre än övertecknad. Hacka på dessa kandelaberlunsar istället.
För övrigt snarkar jag bara när jag sover "på örat" eller vilar middag. Det är bara då jag kan slagga i ryggläge så jag lovar att hålla mig nyk.. MEN!!
Vafan höll jag precis på att skriva??????????
För övrigt har jag svårt att se nåt annat än att JAG ÄR PÅ!!
Det gäller såklart både 21/3, Eda och ritualbukkaken som vi alltid bjuder våra nya prospects på.
