Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Marcus™ skrev den 2009-01-20 kl. 20:08
Jag funderar helt enkelt på att skippa Eda. Anledningen är att jag analyserat förra årets resultat och har gjort en analys på varför jag fick sån brutal genomklappning. Grundorsaken i detta var Caddie Lacs snarkande. Jag har aldrig varit med om maken, det gick ju inte att sova alls när karl-j-lvn snarka! (vilket det också finns bevis över att han gjorde). Trött och ofokuserad går det inte att spela golf.

Så, ska Caddie med, vilket det verkar så åker inte jag med. Alternativt så ska jag operera bort trumhinnorna innan detta. Jag står dock i kö på Öron/Näsa/Hals men med dagens sjukvård så räknar jag med att jag kommer in på operationsbordet till 15 oktober 2010.

När blir det kickoff?
Vänta …