Asså, Temagruppen, den är i total dvala. Verkar ha tagit en timeout sen nyår. Ska bli kul att se hur länge den varar? Hoppas bara den inte blir lika lång som festgruppens timeout som de tog då föreningen grundades 2006 och fram till dags dato.
Vem kör till Eda föresten? Vilken tid åker vi?
Pax att sova i våningssägen. Helst utan sällskap av Nödde denna gång:)
Jag, som bestämmer hemma, har nämligen redan börjar planera för årets resa till regngudarnas/manspattarnas förtrollade rike. Vilka mer än jag och Tikkala ska med?
Materialgruppen fick inget större gensvar på Kilt-förfrågan, så vi går nog vidare på nåt annat snyggt till kollektionen för 2009? Synd, men inte så mkt att göra.
När och var går första deltävlingen för säsongen? Lek&Buslandet tycker jag!
Vem kör till Eda föresten? Vilken tid åker vi?
Pax att sova i våningssägen. Helst utan sällskap av Nödde denna gång:)
Jag, som bestämmer hemma, har nämligen redan börjar planera för årets resa till regngudarnas/manspattarnas förtrollade rike. Vilka mer än jag och Tikkala ska med?
Materialgruppen fick inget större gensvar på Kilt-förfrågan, så vi går nog vidare på nåt annat snyggt till kollektionen för 2009? Synd, men inte så mkt att göra.
När och var går första deltävlingen för säsongen? Lek&Buslandet tycker jag!
