Presidenten skrev den 2009-01-20 kl. 16:12 Vad gjorde du själv på "Brottsplatsen" Zebbe? Något som du vill berätta för att lätta ditt hjärta? Eller ska jag likt dig hitta på en bra story? … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …