Haha ja jag säger då det!
Zebbe, det är ju så att det kostar att ligga på topp och man blir inte rik av att bränna pengarna på onödiga luncher som ändå inte kommer att ge något. Ulli lägger istället pengar på etagevåningen inne i stan.
Sen så är det ju så att ingen tjej är för snygg för Lillen. Det ska vi komma ihåg.
Zebbe, det är ju så att det kostar att ligga på topp och man blir inte rik av att bränna pengarna på onödiga luncher som ändå inte kommer att ge något. Ulli lägger istället pengar på etagevåningen inne i stan.
Sen så är det ju så att ingen tjej är för snygg för Lillen. Det ska vi komma ihåg.
