Lee, att åka till golfhallen räknas som fusk. Det kan bli ett grymt straff om man fuskar på ett sådant sätt.
Martin, det verkar som dom flesta kan 21/3, då är det inte mer än rätt att du byter dag.
Lee, att jag inte var med är en ren och skär skandal, men dom får skylla sig själva eftersom dom bara kom 2a.
Martin, det verkar som dom flesta kan 21/3, då är det inte mer än rätt att du byter dag.
Lee, att jag inte var med är en ren och skär skandal, men dom får skylla sig själva eftersom dom bara kom 2a.
