Så jag har alltså 2 stackars media säljare efter mig, det är väl inte mer än rättvist så kampen blir nogelunda jämn.
Malin vet inte heller, men kanske måste fråga henne om lov….det du menar?!!
Har du blivit skengravid än Fralle….
Nödde…kommer man o ska kolla cupen i idrottsliga huset så är du inte med????
Nån som ska med till golfhallen i helgen?
Malin vet inte heller, men kanske måste fråga henne om lov….det du menar?!!
Har du blivit skengravid än Fralle….
Nödde…kommer man o ska kolla cupen i idrottsliga huset så är du inte med????
Nån som ska med till golfhallen i helgen?
