Vadå, det var väl inte stenklart att det hade kommit från din mun. Men nu erkände du ju. Dumt. 🙂
Det kunde ju lika gärna ha varit Peter Forsberg eller någon annan av våra kändis-hangaround som varit inne och gjort bekännelser om årskortet?
Det kunde ju lika gärna ha varit Peter Forsberg eller någon annan av våra kändis-hangaround som varit inne och gjort bekännelser om årskortet?
