Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Gry skrev den 2009-01-15 kl. 13:33
Nu måste jag blanda mig in detta snacka om 2009 års vinnare som Freddan dragit igång.
Det finns bara en solklar favorit på förhand, och det är Nyddlingen. Han är väl den enda som bantar inför säsongen, vilket jag anser är en form av doping om man ser till att han skaffar sig fördelar gent emot exempelvis mig som ständigt går och drar runt på 40 hg julkorv runt magen.
En nybantad Nydde är så gott som ostoppbar till segern. Det enda som kan krossa hans segerchanser är att han faller ner i pistage-glass-träsket igen.
så, Nydde är favorit!
Jag tippar mig själv som en kandidat till sistaplatsen. Det enda som kan rädda mig är om förbundet gör en årsrevidering av mitt hcp och ser till att jag får ett hcp någonstans kring 16. Vore ju kul att kunna spela på sitt hcp, iaf någon gång under säsongen.
Vänta …