Freddan skrev den 2009-01-15 kl. 10:47 Glömde har ny avslutning till nästa år,,,,jag ska nämligen på kick-off med MIX/Rockklassiker nästa helg, då är en av grenarna SKIDSKYTTE. Så där har ni i festkommitén ett tips:-) … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …