Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Freddan skrev den 2009-01-15 kl. 10:44
Nödde din gamle frövi-raggare,,,,rätt, du kan räkna med betydligt mindre golf med knodd på G men du glömmer mitt julkort. Där står vinnaren för ruffswingers 2009. Det kommer bli färre tävlingar men om man bortser från "misslyckandet" i Ruff(slog iofs Lillen som var mitt mål) så vann jag ju en av Sveriges största företagstävlinga ÖEO(och ja Lee jag hade mest poäng i bollen trots 2 36 hcpare) Så jag säger det igen.
WINNER 2009
Jag vet det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst.
Nydde ska vi ta den där lunchen snart?
Vänta …