Nödde din gamle frövi-raggare,,,,rätt, du kan räkna med betydligt mindre golf med knodd på G men du glömmer mitt julkort. Där står vinnaren för ruffswingers 2009. Det kommer bli färre tävlingar men om man bortser från "misslyckandet" i Ruff(slog iofs Lillen som var mitt mål) så vann jag ju en av Sveriges största företagstävlinga ÖEO(och ja Lee jag hade mest poäng i bollen trots 2 36 hcpare) Så jag säger det igen.
WINNER 2009
Jag vet det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst.
Nydde ska vi ta den där lunchen snart?
WINNER 2009
Jag vet det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst.
Nydde ska vi ta den där lunchen snart?
