Välkommen tillbaka till mig själv.
Efter att ha stått tillbaks medvetet ett par veckor så känner jag mig piggare än på mycket länge. Har laddat batterierna på hemlig ort.
Vill att ni redan nu kollar upp lördagen 21 Mars, detta datum är tänkt som kick-off 2009. Skriv in så fort som möjligt hur det ligger till.
Man kan nog redan nu räkna bort Lillen som är nykär, Fredda och Gry som kommer byta blöjor hela våren. Ryman, Jansson och Martin ska väll i väg på den årliga hundutställningen i Ånnaboda. Granath ska väll vara med nya grannfrun, Joel har napptapp. Steve tror jag kommer vara övertänd, Caddie räknar jag som klar. Fralle och Lee blir tvingade dit. Vem har jag glömt??? Zebbö???
Tänkte om vi kunde skriva in en ny regel i swingers bibel. Alltid när vi har kick-off så är det obligatorisk inspark på nya medlemmar, kan inte det vara skoj?
Ja just ja, glömde Markus. Men jag kan redan nu säga att det vankas mat så då är ju Markus stenklar.
Caddie försökte ringa, hör av dig när du ser detta mess
Efter att ha stått tillbaks medvetet ett par veckor så känner jag mig piggare än på mycket länge. Har laddat batterierna på hemlig ort.
Vill att ni redan nu kollar upp lördagen 21 Mars, detta datum är tänkt som kick-off 2009. Skriv in så fort som möjligt hur det ligger till.
Man kan nog redan nu räkna bort Lillen som är nykär, Fredda och Gry som kommer byta blöjor hela våren. Ryman, Jansson och Martin ska väll i väg på den årliga hundutställningen i Ånnaboda. Granath ska väll vara med nya grannfrun, Joel har napptapp. Steve tror jag kommer vara övertänd, Caddie räknar jag som klar. Fralle och Lee blir tvingade dit. Vem har jag glömt??? Zebbö???
Tänkte om vi kunde skriva in en ny regel i swingers bibel. Alltid när vi har kick-off så är det obligatorisk inspark på nya medlemmar, kan inte det vara skoj?
Ja just ja, glömde Markus. Men jag kan redan nu säga att det vankas mat så då är ju Markus stenklar.
Caddie försökte ringa, hör av dig när du ser detta mess
