Det där borde nästan anmälas. Gör man likadant med en namnteckning så åker man ju dit för urkundsförfalskning, d.v.s. om man lägger på någon annans autograf på ett dokument. Här har någon roat sig med att lägga på ljud på en filmsnutt som naturligtvis var fullständigt ljudlös från början. Vem är det som är så illvillig och dessutom har så lite att göra på sin fritid.
F.ö. fanns det åtskilliga som lät avsevärt mycket mer och högre än sådär i Eda-stugan.
Rykten gör förresten gällande att Tikkalla opererade bort polyperna förra torsdagen så han lär numera vara helt snarkfri.
F.ö. fanns det åtskilliga som lät avsevärt mycket mer och högre än sådär i Eda-stugan.
Rykten gör förresten gällande att Tikkalla opererade bort polyperna förra torsdagen så han lär numera vara helt snarkfri.
