Presidenten skrev den 2009-01-12 kl. 16:23 Hur f-n lägger man upp en filmsnutt! Hjälp mig så ska ni få höra CaddieLac snarka å de grövsta! 😀 … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …