Gry skrev den 2009-01-12 kl. 13:27 Slätstruken. No no no no. En väl genomförd debut i div.3 blev det med många bra avslut och fina löpningar. Det bådar gott inför seriens avslutande del. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …