Presidenten skrev den 2009-01-12 kl. 13:11 Webansvarig håller just nu lika låg profil på sitt arbete som festgruppen! Vad hände med Kick-Offen? 🙂 Kandiderar redan nu till "Årets fiasko 2009" … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …