Gry skrev den 2009-01-12 kl. 13:09 Det är bra att vi är förutseende, men nog fasen är det bra långt kvar till nästa nyår, så det är väl lite överdrivet att ha nyårstemat ute redan nu? 😉 … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …