Crocs skrev den 2009-01-09 kl. 10:14 Fy skäms. Nu har jag syndat. Såg att jag i mitt föregående inlägg skrivit "bagen". Väskan menar jag så klart. Måste använda oss av rätt termer för att inte förvirra övriga medlemmar. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …