Här tycker jag vi slår ett tillfälligt stopp i regeldiskussionen och snarast bestämmer oss för att vi aldrig mer använder ordet Fairway, för den vägen är fasen inte ett dugg fair & rättvis. Kan inte minnas när jag sist lyckades slå en drive som tog den rättvisa vägen och damp ner på den finklippta delen av banan. Orättvist så in i bomben. Ska det vara fair så ska alla ha möjlighet att också nyttja den delan av banan.
Föresten, att jag inte kan minnas när jag sist slog en drive som träffade "fairway" kan ju iofs beror på att jag under den senaste säsongen endast använt mig av mitt underbara träspett nr 3, alternativt min ögonsten Mrs Wizard vid det inledande skottet på varje höl.
Vet ni alla att fler än jag kommande säsong kommer att släpa runt på en Wizard i bagen? Personen i fråga verkar inte våga kliva ut ur garderoben och bekänna sin kärlek till denna fantastiska klubba. Men han mjuknar med tiden kanske och snart ger sig till känna.
Föresten, att jag inte kan minnas när jag sist slog en drive som träffade "fairway" kan ju iofs beror på att jag under den senaste säsongen endast använt mig av mitt underbara träspett nr 3, alternativt min ögonsten Mrs Wizard vid det inledande skottet på varje höl.
Vet ni alla att fler än jag kommande säsong kommer att släpa runt på en Wizard i bagen? Personen i fråga verkar inte våga kliva ut ur garderoben och bekänna sin kärlek till denna fantastiska klubba. Men han mjuknar med tiden kanske och snart ger sig till känna.
