Men det är ju det jag tänker på. Om nu vi annamma dessa regler så skulle ju inte Lillen få stå på fairway där han droppade kulan!
Det börjar gå upp för mig varför du tjatat om detta under de sista 2 åren.
Det börjar gå upp för mig varför du tjatat om detta under de sista 2 åren.
