Vad är det för jä**a frågor?
1. Om någon ur publiken överhuvudtaget rör mina kulor blir jag vansinnig.(om det inte är en dam av modell "skitsnygg" vill säga).
2. Vad har du på vägen å göra? Är det inte golf vi spelar? På vägen går man eller åker bil, alternativt springer eller cyklar.
Ps. Regler är till för folk som inte kan fuska ordentligt, de borde väl du, Lillen och Jansson veta? 🙂
1. Om någon ur publiken överhuvudtaget rör mina kulor blir jag vansinnig.(om det inte är en dam av modell "skitsnygg" vill säga).
2. Vad har du på vägen å göra? Är det inte golf vi spelar? På vägen går man eller åker bil, alternativt springer eller cyklar.
Ps. Regler är till för folk som inte kan fuska ordentligt, de borde väl du, Lillen och Jansson veta? 🙂
