Swingers Snack


Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas gästboken när vi har granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Presidenten skrev den 2009-01-08 kl. 14:09
God fortsättning mina kära kamrater.

Jag vet att det är långt kvar till det är dags att snöra på sig skorna för att göra årets första runda, men erkänn att ni alla redan skänkt årets tour en liten tanke.
Vissa mer än andra givetvis och då tänker jag precis som alla ni andra på? Ja just, Marcus!
Han har tydligen redan spenderat ett par tusenlappar i ett försök att förbättra sin mentala bit och även den fysiska delen då han ”Springer” som aldrig förr uppe i lapphelvetet samt att han inhandlat en ”Sving analysmaskin” a la Wardon (eller vad hette den där maskinen i ”den ofrivillige golfaren”?)
Kort och gott, Marcus nu får du fanimej ge dig!

Tänkte redan nu sticka ut hakan och tala om för Er övriga vad jag TROR skulle kunna hända under 2009.

– Lågkonjunkturen håller i sig. (Vilket knappast kommer att påverka köpkraften i denna sjukt kapitalstarka förening)

– Jansson somnar även på ”Kick-Offen” (Unibet samt alla andra spelbolag har stängt detta spel)

– Just den ovan nämnda ”Kick-Offen” blir en flopp! (Eller har ni övriga hört när, var, hur, och varför den går av stapeln?)

– Nydén hittar ny Caddie (Då Mr Caddie i hemlighet skrivit på ett lukrativt 12 års kontrakt med Gryhed/Mrs Wizard)

– Gryhed missar sin första men inte sista deltävling i RSGG, en veckolång föräldragruppsträff i Sveg med tillhörande husvagn tillsammans med familjen Svensson/Hjort ställer till de (Nu är det tösen som bestämmer på Berggatan, förut var det….ja ni fattar)

– Joel kommer att uppträda som en helt ny människa under året. Borta är de sura och tvära kommentarerna och gnället. Han kommer att vara RSGG´s solstråle under 2009.
HAHAHAHAHAHAHA!!! Trodde ni på den? Det kommer aldrig att hända!

– Freddan vinner en deltävling. HAHAHA!
Nästan lika kul som den om Joel, och således samma svar.
Det kommer aldrig att hända!

– Steve har nu tvingat ungarna att sluta med blöja. Kan alltså i år lägga slantarna på golfen och blir i och med detta livsfarlig på Touren, de är jag HELT säker på!

Kan meddela att anmälningslistan för Eda 2009 snart kommer upp. Gryhed och undertecknad är redan klara.
Det är först till kvarn som gäller 🙂
Vänta …