Vad får man för pris när man vinner första året man är med som prospekterande saffranstomte?
Frille när och om jag blir en äkta ruffy så ska jag få igenom förslaget om att du ska få spela från röd tee…..så du når fram nångång!!!! Nu när du är ute och letar barnvagn kan det passa ännu bättre, köp en som du kan lägga klubborna under i en korg. Sen kan du strunta omkring från röd tee o slå drivar på par 3 hål. Bollar kan jag sponsra dig med, du behöver ju bara ett 3-pack… svårt o slå bort boll när man inte slår den nånstans.
Frille när och om jag blir en äkta ruffy så ska jag få igenom förslaget om att du ska få spela från röd tee…..så du når fram nångång!!!! Nu när du är ute och letar barnvagn kan det passa ännu bättre, köp en som du kan lägga klubborna under i en korg. Sen kan du strunta omkring från röd tee o slå drivar på par 3 hål. Bollar kan jag sponsra dig med, du behöver ju bara ett 3-pack… svårt o slå bort boll när man inte slår den nånstans.
