>>Så vad säger ni bröder ska vi inte flytta ner Joel till saffranstomten i prospectavdelningen:-)
—
Om vi utgår från dina kriterier, vad ska vi då göra av Steve, Böna, Zebbe, Ryman, Jansson och Litl?
Personligen tycker jag att den som kommer sist när året summeras skulle tvingas lära sig teckenspråk, köra dressin några mil, stövla in på systemet och med tomtemyndig stämna hojta över folkmängden : finns det nån med schyssta brön här?
… eller nåt annat förnedrande eller meningslöst.
Dessutom borde vi kräva att presidenten övernattar några nätter per år i valfri hammock hos några han inte känner i Lillån.
—
Om vi utgår från dina kriterier, vad ska vi då göra av Steve, Böna, Zebbe, Ryman, Jansson och Litl?
Personligen tycker jag att den som kommer sist när året summeras skulle tvingas lära sig teckenspråk, köra dressin några mil, stövla in på systemet och med tomtemyndig stämna hojta över folkmängden : finns det nån med schyssta brön här?
… eller nåt annat förnedrande eller meningslöst.
Dessutom borde vi kräva att presidenten övernattar några nätter per år i valfri hammock hos några han inte känner i Lillån.
