Jag tycker att om man inte är inne på Ruff och är med i olika diskussioner eller bara häcklar någon inom en bestämd tidsram så blir man på nytt prospect.
Jag har läst dödens änglar och har nu bara några sidor kvar på svensk maffia som avverkar alla våra kriminella gäng och det finns mycket matnyttigt som jag tycker vi kan anamma, därav det jag skrev ovan, jag tycker oxå att prospecten skall få utföra saker som skjutsning,klubbtvätt,bjuda på grejer som man snott från Dormy(detta gäller inte bara till Lillen). Sedan har jag även funderat på en tidigare fråga. Tatuering. Obligatorisk och istället för västar så kör vi kilt, skinnkilt med olika emblem på.
Så vad säger ni bröder ska vi inte flytta ner Joel till saffranstomten i prospectavdelningen:-)
Jag har läst dödens änglar och har nu bara några sidor kvar på svensk maffia som avverkar alla våra kriminella gäng och det finns mycket matnyttigt som jag tycker vi kan anamma, därav det jag skrev ovan, jag tycker oxå att prospecten skall få utföra saker som skjutsning,klubbtvätt,bjuda på grejer som man snott från Dormy(detta gäller inte bara till Lillen). Sedan har jag även funderat på en tidigare fråga. Tatuering. Obligatorisk och istället för västar så kör vi kilt, skinnkilt med olika emblem på.
Så vad säger ni bröder ska vi inte flytta ner Joel till saffranstomten i prospectavdelningen:-)
