Jag är smickrad Marcus – att du orkar lägga ned sådan möda på att först försöka hitta information bara för att snart spåra ur i att släktforska i min släkt.
Jag kan f.ö. meddela att vi är två som bär mitt namn i Sverige. "Den andre" bor i Oxie. Allt ni finner på nätet i "mitt namn" som rör konst, foto, Skåne etc. är han skyldig till. Handlar det om musik och tabbande av låtar är det jag som har varit framme.
Men som sagt – jag är smickrad.
Jag kan f.ö. meddela att vi är två som bär mitt namn i Sverige. "Den andre" bor i Oxie. Allt ni finner på nätet i "mitt namn" som rör konst, foto, Skåne etc. är han skyldig till. Handlar det om musik och tabbande av låtar är det jag som har varit framme.
Men som sagt – jag är smickrad.
