HA HA HA HA Markus, sitter du inne på nätet runt 12 slaget. Det är världsklass. Vilket nyår, märktes att man är gammal och att vi umgicks med ungdommar. Fylla, spyor, slagsmål och mycket DRAMA.
Ps God fortsättning
Ps God fortsättning
