GOTT NYTT ÅR på er allihop!
P.s. Utlyser här och nu en tävling. Stjärna i kanten till den som blir sist att skriva här på Swingers Snack. En halv dito till den som blir först på det nya året.
Jag ser förresten redan fram emot fisteltemat!!
P.s. Utlyser här och nu en tävling. Stjärna i kanten till den som blir sist att skriva här på Swingers Snack. En halv dito till den som blir först på det nya året.
Jag ser förresten redan fram emot fisteltemat!!
