De e lite stiltje här…
Jag känner att ambitionen med jul tema och nyårstema var kanske lite för hög. Nu kommer det att förväntas att jag gör andra teman också. Sitter å smider på ett fisteltema som kommer lanseras lagom till andra omgången bastubad vid spel på Eda GK i sommar.
Jag känner att ambitionen med jul tema och nyårstema var kanske lite för hög. Nu kommer det att förväntas att jag gör andra teman också. Sitter å smider på ett fisteltema som kommer lanseras lagom till andra omgången bastubad vid spel på Eda GK i sommar.
