Om jag skulle glömma bort att skriva i morgon så vill jag redan nu passa på att önska alla i Ruffswingers med familjer ett Gott Nytt År!
2009 är året då vi helt tar över i Örebro Län.
Tänk att snart är det kick-off, fan vad gött…
2009 är året då vi helt tar över i Örebro Län.
Tänk att snart är det kick-off, fan vad gött…
