Om du inte jobbat så hårt på ditt jobb eller lekt med din gräsklippare ute på whiskey så hade du förstått att en inredningsarkitekt inte bygger!!!Dock så tar jag självklart emot hjälp från avkomman av de 2 TV-homos "Timell & Kirchsteiger". Varför göra nåt dåligt när andra gör det bättre, tack vare din utbildning så får du 2,50.- i timlön (lunch ingår ej)
Joel joel….honom kan man skriva vad som helst om, han är ju aldrig här o tar emot skiten.
Han kan få sandpappra asfalten utanför så den blir jämn o fin.
Kör du din Telia och förlora pengar till monopolisterna, ni ha väl gratis el o uppvärmning ändå därute (staten subventionerar för att behålla småbyggderna som ingen vill flytta till) sen att ni bor fint e en annan sak
Nu ska jag kolla på golfkanalen, kan ha hittat nya knep….att kunna gå från järn 5 till järn 7 och ändå slå längre när du vevar din drive.
Joel joel….honom kan man skriva vad som helst om, han är ju aldrig här o tar emot skiten.
Han kan få sandpappra asfalten utanför så den blir jämn o fin.
Kör du din Telia och förlora pengar till monopolisterna, ni ha väl gratis el o uppvärmning ändå därute (staten subventionerar för att behålla småbyggderna som ingen vill flytta till) sen att ni bor fint e en annan sak
Nu ska jag kolla på golfkanalen, kan ha hittat nya knep….att kunna gå från järn 5 till järn 7 och ändå slå längre när du vevar din drive.
