Angående Alicia så kan ni slå det namnet ur hågen. Det finns nämligen en statistik som kraftigt behöver hjälpas upp.
Enligt SCB finns det i Sverige bara EN kvinna som heter Caddie. Utöver det finns det en med samma namn men som stavar Caddy. Båda damerna har dessa namn som tilltalsnamn
FLICKAN SKA SÅKLART HETA CADDIE, OCH INGET ANNAT.
Källa: http://www.scb.se/templates/Standard____31245.asp
P.s. Det finns ingen som heter Mat-Marcus.
Enligt SCB finns det i Sverige bara EN kvinna som heter Caddie. Utöver det finns det en med samma namn men som stavar Caddy. Båda damerna har dessa namn som tilltalsnamn
FLICKAN SKA SÅKLART HETA CADDIE, OCH INGET ANNAT.
Källa: http://www.scb.se/templates/Standard____31245.asp
P.s. Det finns ingen som heter Mat-Marcus.
