Hjälten Jansson skrev den 2006-08-16 kl. 22:02 Törs ni fortfarande ställa upp ni kommer bli fattiga. Bara jag har råd att köpa bollar så jag klarar en hel runda de brukar gå åt ett gäng. Ser fram emot att sopa banan med er alla. Skepp o hoj … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …