Granath skrev den 2006-08-14 kl. 14:05 Håller med föregående talare….vad sägs om en sväng 3/9 eller 9/9 ??Jag kan tänka mig att spela Lördag förmiddag markenhelgen(26/8)om de går för er andra….vi kan ju lira Nora GK för att göra de lite enkelt för oss i början. … Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …